Doskonałe porady i wskazówki dotyczące marketingu na Facebooku

Prawdopodobnie widziałeś strony na Facebooku wielu uznanych firm.

Czy zastanawiałeś się kiedyś, w jaki sposób możesz wykorzystać to narzędzie społecznościowe, aby usprawnić swój biznes? Poniższy artykuł zawiera kilka wskazówek i porad, w jaki sposób możesz umocnić swoją obecność na Facebooku.Twórz regularne posty na swojej stronie na Facebooku. Skonfigurowanie strony, umieszczenie wielu postów pierwszego dnia, a następnie ignorowanie strony przez kilka następnych miesięcy nie wpłynie na poprawę Twojej firmy. Skonfiguruj harmonogram publikowania, który odpowiada celom Twojej firmy na stronie na Facebooku, i trzymaj się go.Poświęć trochę czasu, aby odpowiedzieć na pytania i odpowiedzieć na komentarze publikowane na Twojej ścianie. Poświęcają czas, aby się z Tobą skontaktować, więc możesz przynajmniej odpowiedzieć. Odpowiadaj na zapytania Facebooka tak szybko, jak odbierasz telefon, gdy dzwoni.Rozważ użycie reklamy na Facebooku. Płacąc za reklamy na Facebooku, możesz dotrzeć do większej liczby odbiorców, kierując reklamy na określone grupy demograficzne. Może to przyciągnąć uwagę Twojej strony na Facebooku, a to jest ważne. Wypróbuj go przez chwilę, a następnie anuluj, jeśli wydaje się, że nie działa.Gdy otrzymasz poradę dotyczącą „najlepszego” czegoś, takiego jak najlepszy rodzaj postu, najlepszy rodzaj treści lub najlepszy czas na opublikowanie, to już nie będzie to najlepsze. Czemu? Ponieważ Twoja konkurencja też przeczytała ten post i będzie go śledzić. Zbadaj swoją grupę docelową i znajdź własne „najlepsze”.Istnieje wiele zasobów, z których możesz dowiedzieć się więcej o marketingu na Facebooku, ale pamiętaj, że metody zalecane przez guru marketingu Facebooka mogą nie być dostosowane do Twoich docelowych odbiorców. Dowiedz się jak najwięcej o marketingu na Facebooku i wybierz metody, które wydają się być dostosowane do Twoich odbiorców.Pierwszym krokiem przy tworzeniu kampanii marketingowej na Facebooku jest spisanie swoich celów. Co dokładnie chcesz, aby wyjść z całej swojej ciężkiej pracy? Chcesz zwiększyć zyski? Chcesz zatrzymać lojalnych klientów? Chcesz tworzyć relacje?Powinieneś wybrać mocny argument, aby przekonać klientów do subskrypcji twoich aktualizacji w mediach społecznościowych. Ludzie muszą zobaczyć wartość dołączenia do Twojej kampanii marketingowej na Facebooku. Możesz na przykład zaoferować niewielką natychmiastową zniżkę klientom, którzy subskrybują Twoją kampanię na Facebooku przed złożeniem zamówienia.Porozmawiaj z odbiorcami na swojej stronie biznesowej na Facebooku. Jeśli ktoś poświęca czas, aby napisać coś na Twojej tablicy, powinieneś mu odpowiedzieć. To tak, jakby ktoś dzwonił do Twojej firmy. Przez telefon rozmawiałbyś z nimi i odpowiadał na ich pytania, aby zrobić dobre wrażenie. Doskonałe porady i wskazówki dotyczące marketingu na Facebooku

Ta koncepcja jest taka sama w przypadku przesyłania wiadomości e-mail i formularzy internetowych.

Tak samo musi być z Twoją stroną na Facebooku.Udostępniaj zdjęcia na Facebooku. Pamiętaj, że Twoi subskrybenci sprawdzają Facebooka, aby zobaczyć aktualizacje udostępnione przez ich znajomych. Jeśli Twoi subskrybenci mają wielu znajomych na Facebooku, Twoje aktualizacje mogą nie być łatwe do zauważenia. Przyciągnięcie ich uwagi będzie o wiele łatwiejsze, jeśli udostępnisz zdjęcia, a nie aktualizacje tekstowe.Pozostaw włączoną funkcję komentowania, aby mieć pewność, że inne osoby będą mogły zostawiać posty na Twojej stronie. Przekonasz się, że jest to dobry sposób na powstrzymanie negatywnych komentarzy innych osób, ale musisz dbać o ich uczucia.Znajdź najlepszy czas na Twoje posty na Facebooku. Będziesz zwracać większą uwagę na swoje aktualizacje, jeśli opublikujesz je, gdy Twoi subskrybenci będą sprawdzać Facebooka. Możesz na przykład udostępniać aktualizacje około południa, jeśli Twoi subskrybenci mogą sprawdzać Facebooka podczas przerwy na lunch lub udostępniać aktualizacje wieczorem.Regularnie publikuj treści. Czasami zakłada się, że firmy, które w ogóle nie aktualizują Facebooka, kurczą się lub nie działają. Firmy, które rzadko zamieszczają posty, są postrzegane jako małoduszne lub zbyt swobodne. Postaraj się publikować kilka razy w tygodniu, aby zachować świeżość w pamięci ludzi, nie będąc tam każdego dnia.Facebook to jeden z najlepszych sposobów na promowanie Twojej firmy i produktów. Możesz grać na tym samym polu gry, co wielcy marketerzy, jeśli znasz właściwe podejście. Pamiętaj o radach z tego artykułu i zacznij planować swoją strategię na Facebooku. Jeśli wykonasz to dobrze, zobaczysz wyraźną poprawę w swoim biznesie.